Умови повернення для товарів належної якості
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
• не був у використанні;
• без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки;
• повністю укомплектований;
• з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;
• не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
Як зробити повернення чи обмін?
1. Упакуйте товар.
Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.
2. Як мені повернути товар?
• Надіслати «Новою поштою» за реквизитами:
м. Одеса, відділення Нової пошти №36
Отримувач: Казак Дарʼя Сергіївна"
Телефон: +38 (099) 037-43-83
Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.
3. Як мені повернути гроші за товар?
• На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки).