Умови повернення для товарів належної якості

Товар у належному стані можна повернути, якщо він:

 

• не був у використанні;

• без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки;

• повністю укомплектований;

• з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;

• не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.

 

Як зробити повернення чи обмін?

 

1. Упакуйте товар.

Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.

2. Як мені повернути товар?

• Надіслати «Новою поштою» за реквизитами:

м. Одеса, відділення Нової пошти №36 

Отримувач: Казак Дарʼя Сергіївна"

Телефон: +38 (099) 037-43-83

Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.

3. Як мені повернути гроші за товар?

• На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки).